När passet fått fötter

Jag har letat efter mitt pass som tydligen fått fötter, trodde jag. Har letat som en galning överallt i båda boendena flera gånger och inte hittat det. Förr än jag tog mig en lugn titt på samma ställe jag redan letat på och där låg det och väntade på mig.. Jävla fult nylle är det på det där passet också, tur jag ska göra om det nästa år.

När det är vinter och man kan ta på sig kläder och se ut som en Michelingubbe så är det helt ok att vara ute en stund. Vi har grillat korv och marshmallows och donator 2 har sprutat ner barnen med snöslungan. Väldigt kul faktiskt!

Nu sitter jag i soffan och känner mig halvt förlamad. Brasan värmer på, dem minsta terroristen sover och snart ska vi baka lite bullar tänkte jag, om jag kan resa mig upp igen. Det är jävligt skönt att ligga här alltså.

Tro det eller ej men jag har tagit ett par kort, trilla inte av stolen nu bara. Vad vill ni se bilder på förresten? Mig, barnen eller kanske min rumpa?⬇️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0