Ungjävlar och kattjävlar

Nu tror jag att jag säger upp mig som mamma igen..

När man tror att barnet börjar sova lite bättre, då ska han hålla på och bråka igen. Vid 04 vaknade han och härjade.. Han har inte somnat om än.

Oftast är jag helt ok med allt men idag har jag fan lust att kasta ut honom eller mig själv!

Zion kutar runt i sin gåstol och gnäller om han inte ser mig. Men grädden på moset är ändå när kattjäveln kommer och jagar mig. Hon hittar mig och gapar tills jag kommer. Som att jag inte hörde honom innan och bara ignorerar. Det får man ju tydligen inte i den här familjen. Det här är ju inte sant..

Idag ska jag, Zeb och terroristen åka till Älvsjö på mässa. Vi ska få frulle, en goodiebag och titta på Duran & Mollan.
Det blir nog en bra dag trotts allt, måste bara vakna till liv.

God morgon ❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

😂

2016-01-23 @ 13:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0