Jag har ätit syrsor.

Zion kryper runt på golvet och säger paaapopaaaa och jag dricker kaffe.

Sandra säger till mig att om det blir så att vi måste käka konstiga saker så är det mitt uppdrag. Jag tycker att det är taskigt att den feta ska käka äckliga saker och även att det besannar alla klyschor om att tjockisar käkar allt. Jag ska väll berätta att i väntan på att dom skulle höra av sig igen så käkade jag några syrsor med limesmak. Det var ju inte så tokigt men en konstig känsla med alla benen i munnen. 

Det gäller att förbereda sig för allt!

Jag ska nu träna upp mig fram till februari för jag vill ju inte se ut som fan när jag för en gångs skull ska visa upp mig för folket. Idag ska jag sätta bihanget i bärsele och ta mig en promis till Sandras källare och hämta hennes rövmaskin. Hoppas att jag och min hjärna är överens med att jag ska bli tajt nu och att mat i mängder och godis inte är välkomna in i min mun.

Tror ni jag klarar det?

Syrsorna i limesmak




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0