En möglig gröt någon?

Det är någon som tar kål på sin mamma här hemma men jag ska daska till nyllet och hissa upp mina ögonlock. För idag ska jag på dejt i Täby.

Igår jobbade jag, det är så kul att jobba. Jag älskar att få prestera och att få prata med mina kollegor och kunder förstås. Om jag är en bra säljare? Jag är inte bara bra, jag är gjord för att sälja och supporta folk. Människor är min grej .

Min lärare sa en gång att jag kan sälja en möglig gröt, jag tänkte att han var knäpp då men idag märker jag att det han sa stämmer. Tror man på det man gör så är det så enkelt att få andra att tro på det också. Gud stöpte mig på helt rätt sätt, men han kunde gjort en större röv när han höll på. Fast man kan ju inte få allt..

Nu har jag inte tid med det här. Jag måste ta en dusch och blöta ögonen så dom rullas upp. Kan ju inte köra bil med ögonen på halv stång.

Morning❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0