Den hemlösa i badet igen

Jag älskar att vara en hemlös med badkar.

Använder det ungefär 2 gånger om dagen. Min kropp doftar underbart och lushprodukterna klistras fast på huden som om dom var gjorda för mig.

Sitter i soffan med min morgonrock och njuter av livet. Har druckit ungefär 6 koppar kaffe sen imorse och ska nog strax ta mig en till när jag städat klart. För det är just städa jag ska göra nu.

Dagens fundering; Tror ni jag kommer att gifta mig med donator 2?

Han är ju väldigt snygg❤️⬇️







Kommentarer
Postat av: Annika

Du skall lyssna på ditt egna hjärta , du är
En mycket klok kvinna och förmodligen vet du svaret inom dig ❤️💜❤️💜

Svar: Tack Anki 😘
Handla först, tänk sen = Linda

2016-01-03 @ 11:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0