Storken får fan sparken!

För ungefär 6 månader sen så kom storken med en fantastiskt perfekt liten pojke till mig, en pojke med en hel frisyr färdig. Han såg ut som ett litet penntroll och då kände jag att direkt att han måste vara mitt barn.  En sådan perfekt liten skapelse var ju helt klart tänkt till mig!
Idag är jag övertygad över att storkjäveln måste lämnat av fel unge!!
Så känner jag just nu för att barnet är sjukt och har hållit sin mor vaken hela natten, känslan försvinner nog när jag får sova en liten stund, men just nu är jag övertygad om att det blivit en förväxling.

Gör om och gör rätt storkjävel, eller skaffa mig åtminstone en barnvakt för sådana här tillfällen. ( efter att ha skrivit detta känns livet genast bättre, jag tror att jag kör en liten dans med babblarna faktiskt, en stomp är aldrig fel eller hur whooohooo )





Kommentarer
Postat av: Anonym

😂😛

2015-11-10 @ 07:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0