Smisk

Mitt fjärde träningspass avklarat, känner mig glad över att ha kommit igång men är sjukt rädd för dom stora speglarna i lokalen. Det är någon som liknar mig jag ser varje gång jag är där, det kan inte vara jag dock för personen i fråga har feta armar, tjocka lår och valkar.. Det är verkligen inte jag, fast hon är väldans lik mig.

Efter passet jag smiskat av ikväll ville donator 2 att jag skulle hämta pizza till honom. Sviiiiiinsvårt är det att låta bli att nalla. Han lämnar kanter och jag kan inte låta bli att nafsa i mig några stycken.

Tänker, jaaaajaaa Linda det är nog inte så många kalorier fast jag vet att det är en jävla midjemördare. Lura sig själv för några minuter är man ju proffs på. Tänk om man kunde lura andra oxå, då hade man ju varit nån scary snubbe som typ Scheike. Pervot som smiskar hjärndöda ( eller perversa ) damer ni vet!?


Är det inte obehagligt att man kan få folk att göra vad fasen som helst?

Nu säger jag åt er att hoppa i säng. Hoppas ni lyder.

Godnatt❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0