Skinnflöjt om man har tur?!

Summering av helgen då det blev vinter;

* Bakat pepparkakor.
Det här året utan att mamman fick spunk inombords. Brukar annars känna paniken stiga när barnen hafsar och slafsar men inte iår inte. Jag blev tvärtom, helt nöjd och stolt över att dom kavlade och meckade med degen helt själva!

* Ätit massor med socker.
Godis, varmchoklad med grädde och minimarshmallows, amerikanska pannkakor med ett ton florsocker på och druckit lärre. Tur vi har tandborstar i det här landet och inte bara pinnar att rafsa med...

* Spelat spel

* Gått upp alldeles för tidigt 

* Varit på familjejympa 
Då är det tillåtet att äta mängder med sötsaker väll?

* Tagit upp kattskit i duschen
Kattjäkeln pissade på toarullen också, jag klev i pinkresterna. Blev nästan en fin fäll att hänga på pallen..

* Nästan åkt till Täby C
Fick tag i donator 1 och lurade honom att jag inte skulle hinna så han fick åka. Man är ju inte blond under det svarta för inget liksom..

* Ätit sushi med Zeb och Zion
Char-lee ville ha pizza så hon fick dejta sin morbror som tyckte likadant..

* Provfärgat håret grått via en hemsk app.
Bilden blev hysteriskt rolig men jag vet ju inte om jag vill se ut som ett troll..

* Varit på dejt
Två gånger i telefonen, mycket roliga saker har vi att prata om mina kamrater och jag..

* Fått lära mig english på nytt vis
"And the baby welling and the raon raon all the baby stool"

Den kan ni klura på. Det är Char som berättade för mig vad som hänt hennes bror.

Nu ska jag sova, kanske får man spela skinnflöjt, kanske inte.

Godnatt❤️












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0