Prankad

Hahaha har idag blivit "Prankad" av min bror och hans kompisar. Tror jag!?

Nån snubbe skickade medd till mig på fejan och jag har misstankar om att det är dom. 

Misstag 1; Personen vet vart jag brukar bo, fast jag inte står skriven där. 

Misstag 2; Kontot är påhittat, måste vara det. 

Misstag 3; Personen säger att han kommer vid 22 och dricker kaffe. Det är när den personen jag tror det är slutar sitt jobb...

Är man detektiv så är man.. Fick mig ett gott skratt iaf. 

Har hotat med att köra över vederbörandes fot och annat kul. Hoppas bara att det är ett skämt, annars undrar säkert stackaren vad jag är för psyko!

Hahahaha orkar inte.

Får man sno andras bilder och använda som profilbild? Snygg va han, vem vet mitt vackra nylle används kanske också av någon. Bara personen gör det på ett roligt sätt så är det helt ok, Inga snuskbilder eller tråkiga skämt bara dom måste vara fyllda med skitroliga saker! Enda kravet.


Återkommer om min dag när jag lugnat nerverna lite, Hahaha sjukt jävla kul.

Payback is a bitch guys 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad händer? 😂 Agron/hans föräldrar budade vi mot på huset.. för de finns väll bara en agron?

Svar: Ingen aning😂
Handla först, tänk sen = Linda

2015-11-23 @ 20:30:08
Postat av: Therese Eklund

Den anonyma var jag 🙋

2015-11-23 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0