På en öde ö.

Om du och jag kapsejsar någonstans så be inte mig att bygga läger. Be mig inte heller att döda djur, det jag kan bidra med är ett väldigt trevligt sällskap och att plocka kokosnötter. Det såg jag live när vi var på Tobago, såg inte alls svårt ut.

Så jag har alltså försökt att få ihop ett "tipi" tält till barnen snart två timmar.. Det är svårare än plockepinn ska jag säga dig.

Nu är det Iaf färdigt, nog med projekt för idag alltså. Hur kan något man tror ska vara en baggis vara raka motsatsen? 

Mamma håller på och syr en dyna att lägga i också, vet förresten inte om hon börjat men inom ett år borde den vara klar.


PS. Kan behöva terapi efter detta.

Kali, vår alldeles egna kokoskille⬇️

Det förbannade tältet och en besökare⬇️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0