Old school

Solen har gått upp och livet tar helt plötsligt en ny vändning, eller snarare humöret! 

Nu känner jag att det kanske är mitt barn ändå. Speciellt när han mumsar på en hårdmacka med messmör och när det inte riktigt går att urskilja om det är snor eller pålägg runt mun och näsa, då är han lik mig! Kökshandduken är på runt halsen, känns lite som att det skulle kunna vara back in the days, på 1800-talet, då använde dom säkert också sådana. Visst är det nyttigt att få i sig snor? Det har jag hört.
Några kråkor om dagen gör susen för magen? Eller?




Kommentarer
Postat av: Annika

Bästa bloggen 🙌🏽😹

2015-11-10 @ 16:24:33
Postat av: Annika

Bästa bloggen 🙌🏽😹

2015-11-10 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0