No filter needed

En halvt invalidiserad gravid Elin och en gravid lookalike, alltså jag rev av ett core pass på Friskis & Svettis nyss.

Under passets gång, vilket var en timme så pustade jag högt en miljon gånger och kroppen slet som ett djur för att upprätthålla den jädra hållningen som fröken bad om.. 

Jag klarade det, överlevde hela skiten och är så förbannat stolt över mig (och Elin) för att jag inte kunde hitta på en enda undanflykt som var relevant. Finally liksom, woohoooo I fakkin did it!

Nu är det duschen kvar, och jag hoppas verkligen att jag kan tvätta mitt hår, armarna är inte som dom var för ca två timmar sen precis. Spagetti i skåpet och  på kroppen just nu..

No filter needed när dom här snyggingarna är i farten. Det är en helt naturlig min jag använder mig av också.. Så ni vet bara.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0