Min önskelista

Det här med julklappar.

Jag har ju varit väldigt snäll det här året så jag är övertygad om att tomten kommer att belöna detta.

Utöver det nedan så önskar jag mig snälla barn och fred på jorden. Men det vet vi alla är kört..

Här är min önskelista;

*Doftljus från voluspa. Just den här doften vill jag ha. Älskar godisdofter. Annika sa igår att det va grymt, måste prova.




*Bara Ä L S K A R Lush. Den här julklappen kan få mig glad i ytterligare ett år. Mums, kommer att lukta karamellsnippa efter det här badet.


* En morgonrock. Mamma och Mats trodde jag ville ha en sexiii rackare och protesterade. Jag menar något sånt här mami. Inga snuskkläder, dom köper jag själv förstås... W O R D






Kommentarer
Postat av: Sandra

Den andra varianten önskar sig din syster 😂

2015-11-28 @ 20:14:42
Postat av: Sandra

Den andra varianten önskar sig din syster 😂

2015-11-28 @ 20:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0