Livet som mamma

Inatt låtsades jag sova den första gången Pion ville ha mat. Man tror att det inte märks att man maskar men tydligen hade donator 2 märkt på hur jag andades att jag va vaken. Haha, orkar inte..
Den andra gången är det oklart om jag låtsades igen eller inte märkte att barnet vaknade..

Vaknade till liv 06.10 och kände att jag fått sovmorgon. Sweeeet!

Båda dom stora barnen har idag utryckt sin tacksamhet (?) för sin mor.

Char-lee fick ett smärre utbrott i bilen när jag försökte ha ett allvarligt samtal med henne och då var jag tydligen världens sämsta morsa. Såhär lät det - jag hatar mitt liiiiiiiv, du är världens sämsta mamma som baaara retas!

Sen fortsatte det med Zeb, som efter att han inte fick ha ipaden sa - jag önskar att jag inte hade någon mamma!

Sicken jävla toppenstart på dagen.Tur man är så jävla poppis.

Kompenserade dock detta genom att spela 4 i rad med Zeb. Det är en sak som är konstig, det är när han jämt vinner. Hans regler är ju inte schyssta!

Ska ta med Zeb till Elin idag när jag ska få päls. Köper med mig någon form av bakverk och matar Elin med tänkte jag. Vill ju inte att hon ska svälta nu när hon är gravid...

Kanske blir poppis hos henne iaf!? Tror jag blir utnämnd till årets polare faktiskt.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Bästa inlägget om livet som mamma, och känns som man hör sig själv som barn (!) Herregud, stackars mamma egentligen. Gudarna ska veta att VI var inte de lättaste att ha att göra med och du får en dos tillbaka som mamma. Snälla, låt min egna inte bli lika dramatiskt som jag var. . 🙈😂

2015-11-20 @ 23:37:39
Postat av: Sandra

Bästa inlägget om livet som mamma, och känns som man hör sig själv som barn (!) Herregud, stackars mamma egentligen. Gudarna ska veta att VI var inte de lättaste att ha att göra med och du får en dos tillbaka som mamma. Snälla, låt min egna inte bli lika dramatiskt som jag var. . 🙈😂

2015-11-20 @ 23:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0