Glossybox

Mamman bah - Äre här de är party?

Så känner jag idag när alla barnen somnat. Vi har haft en fin dag men jag är nu glad att dom sover. Mami tajm!

En kopp te och en prenumeration på "Glossybox" smällde jag till med nyss.

Någon som har boxen? Hit, shit eller Pitt?Verkar så spännande att varje månad bli överraskad. Kanske blir jag mindre impad när jag får hem den, men just nu känner jag mig som om att jag väntar på  tomten alltså!

Gillar jag inte innehållet så ger jag det till Char-lee om hon nu vill ha det, eller någon som fyller år, för då har personen i fråga inget annat val än att se glad ut och ta emot gåvan. Eller om det är en snygg förpackning kanske jag ställer upp den på hyllan för att det ska se lite fancy ut. Fint ska det va!

Så otroligt svårt det är att handla kläder till sin 7- åriga dotter btw. Har ni det problemet? Hon vill verkligen inte sätta på sig vadsomhelst, tycker själv att jag har skiiitbra smak men hon ratar det mesta. Bäst hon får välja själv, jag fattar bly som hon säger!? 
Fatta bly? Vad betyder det egentligen..

Hörrni, nedan ser ni en tam Ärta. Fatta bly ❤️ 




Kommentarer
Postat av: Carro

Har boxen ibland bra produkter ibland mindre bra får mest rött läppstift som jag aldrig använder dag krämen däremot va suverän

Svar: Jasså👏
Handla först, tänk sen = Linda

2015-11-18 @ 20:41:32
Postat av: Therese Eklund

Moahaha fatta bly! 😂 Ungar alltså!

2015-11-18 @ 21:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0