Det här med sperma!?

Jag fick en present av min syster innan hon åkte till Malta, en live it box där man kunde välja på en massa kul att göra.

Jag bokade in en ansiktsbehandling som jag utnyttjade förra veckan.

Såå otroligt lyxigt och uppfräschande, kände mig minst 10 år yngre efteråt. Oklart om det syntes..

Skitsamma, efter behandlingen så fick jag med ett flertal prover på produkterna hon användt..Alltså, använder folk så här många produkter i nyllet varje dag?

Morgon och kväll olika prylar, när måste man gå upp om man ska hinna med allt? 75 timmar innan man ska iväg? 

Jag använder i nuläget tvål och hudkräm typ, men eftersom att jag börjar mogna ( tänk er en vindruva Som legat i solen, typ snart ett russin) så måste jag nog snart ta tag i saker och ting.. Antingen men de 100 krämernas väg eller så hörde jag något om att sperma skulle vara bra för att föryngra huden!? ( om man äter det, lever man längre då?)

Billigare att be om överbliven sperma än att köpa svindyra krämer.. 

Får fundera på det här ett tag.

Trevlig kväll❤️




Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är värd allt det BÄSTA och MER, glad att du bokade och kom iväg på något - skönhetsbehandlingar är tyvärr något som alltid hamnar längst ner på listan!

2015-11-16 @ 10:25:32
Postat av: Anonym

Och JA, det finns människor som använder annat än vatten och tvål (snälla sluta med det!) Din syster är en som alltid ser efter en bra rutin morgon och kväll, dock bör det poängteras för andra läsare. . att jag inte har barn' 😂

2015-11-16 @ 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0