Bjuden på klubba..

Vaknade upp vid 05 och tog fram gummiklubban ur hemliga lådan..

Pion somnade om igen och vi vaknade igen vid 07. Så himla bra att jag kom på vart jag lagt klubban.

Klubbordet För mig vidare till dagens fundering; Har du någonsin blivit bjuden på klubba?

Det har nämligen jag. Så här var det. Utan att nämna några nämn så satt vi ett gäng på en bjudning.
Ena snubben blev lite slirig och började helt plötsligt fråga ut mig.. 
- Gillar du klubba? Du gillar klubba va.. 
Han upprepade detta flera gånger, varav jag som var nykter försökte att skoja bort detta med att säga att en annan som satt vid bordet Ä L S K A R klubba.

Hans tjej kom och frågade vad han höll på med - .... Vad menar du?
Han brydde sig inte om henne utan fortsatte sin klubbterror!  

Frågan är vad man ska göra i en sådan situation. Hur hade du gjort om det var din snubbe eller om det var dig han frågade?

Jösses! Inte ser jag ut som någon som gillar klubba? Och vilken sorts klubba han menade orkar jag inte ens tänka på...

Bye❤️

Guds bästa barn⬇️









Kommentarer
Postat av: Annika

Guds bästa barn ? Är det du eller Martin du tänker på då ? 😂😂😂😆😆😆😘😘😘. Nää stackars zion. Ska inte retas 😘

Svar: Inte är det lillmartin inte 😉 pratar om mig
Handla först, tänk sen = Linda

2015-11-26 @ 20:00:27
Postat av: Anonym

😂

2015-12-01 @ 22:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0