Tomtelatten höll inte hela dagen

Glad i hågen tar jag mig mot jobbet, köper mig en tomtelatte från Expressohouse och allt känns bara så bra.

Under dagens lopp så börjar saker och ting inte gå min väg.. Jag nästan sliter av mitt hår av frustration faktiskt.

Armarna börjar att streta och bli stela och då kommer jag på att jag inte ätit någonting idag. 

Dagens fundering; Har min inbyggda "ätklocka" fått slut på batteri?
För annars när jag är hungrig och när jag inte är hungrig faktiskt, så ringer den. Har den helt plötsligt slutat fungera för att den vill att jag ska bli smal eller vill den sabba min karriär?! Och hur fasen lagar man den?

Klarar man sig inte på en tomtelatte utan grädde hela dagen förresten, det trodde jag.

Sitter på bussen på väg hem, idag ska jag äntligen få hem min lilla terrorist. Som jag längtat efter honom❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0