Terror maskopi

Att gå upp mitt i natten klockan 04.00 är ju ingen hit, speciellt inte om man inte får sova dom andra få timmarna natten har..

Dagens fundering; när man lider utav sömnbrist så slutar allt att fungera som det ska. Man glömmer saker och jag som redan är lite halv vimsig blir ju helt snurrig. Man brukar använda just sömnbrist som tortyr mot fångar när man vill att dom ska prata. Jag funderar över om alla mina barn har gått i maskopi och att Zion är den som ska hålla mig vaken för att dom andra två ska få sin vilja igenom?! Gör mamma trött nu så får vi äta godis och titta på tv 24/7...

Exakt så måste det vara!

God morgon❤️

Idag ska jag köra min bror och hans kompisar till Arlanda. Dom ska på semester i Thailand. I tre jävla veckor ska dom dricka bärs och lapa sol. Om jag är avis? Näää.. Jag älskar regn och rusk jag!

Exakt till det här stället ska dom, min favorit ö Koh Chang. Nedan ser ni Char-lee som fått en hatt snickrad utav en snubbe.⬇️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0