Spökstaden

Buuuuuhuuuu, lite så känns det i min stad så fort det blir helg. Man ser inga människor på lördags eller söndags mornar eller kvällar. Och affärernas öppettider ska vi inte prata om. Jag har funderat på varför allt inte är öppet när människor är lediga, i mitt nästa liv ska jag bli drottning och bestämma att allt ska vara öppet 24/7. Tänk er när ni vaknar 04.00 och känner er trötta på ögat. Man klär på sig och traskar ner till köpcentret, piggnar till när man ser att det är rea och slösar hela sin lön. Det är ju svinbra för affärerna, inte så bra för en själv men ändå. Man har ju iaf roligt och det är det livet handlar om. Pengar får man nya nästa 25:e och har man bara handlat tillräckligt med havregryn så klarar man sig.

Blöjor behövs inte, det finns kökshanddukar och gummiband. Det har jag sett på riktigt att det finns "folk" som använder till sina barn. Helt crazy, men ändå!


Barnen verkar friska och dom hänger med donator 2 idag. Zion, som har riktig blöja idag, ska göra succé idag som Jesus i kyrkan igen. Han har några shower kvar innan det är dags för semester.. Jobbigt att vara kändis!

Det är dags för mamman att arbeta idag och jag sitter just nu på bussen mot stan. Att det är vinter och att jag säljer resor till lyckligt lottade personen stör mig inte det minsta... "" fick mess från min bror som är i Thailand imorse, han svettas.. Kul för honom!

Vi hörs igen ❤️

Min uniform, men nu är mitt påskägg under tröjan borta. Så här glad är jag när jag är på jobbet, varje dag hela tiden⬇️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0