Schitzofreni

Det här med hur man är, och speciellt hur jag själv är som person har jag grubblat lite på nu när jag målat.

När jag gick min utbildning så gjorde vi HPTN profiler i början och slutet av utbildningen. Det hela var ju superintressant då jag, som jag vet har en massa P och H i mig. P står för utåtriktad och social och H för ledare, T står för omhändertagande och N för strukturerad, för att förklara det hela kort. Hade lite T också men N lös med sin frånvaro..

Testet visar hur man är privat, på arbetet och i sociala sammanhang.

Det mest intressanta med testet var ju att mitt resultat visade att jag är likadan överallt, vilket jag är.

Jag var supernöjd tills jag insåg att dom andras resultat visade att dom är helt skilda typer privat, jobb och i sociala sammanhang.

Jag vet inte om det är mig det är fel på men jag förstår inte riktigt grejen med att vara schizofren. Antingen är man som man är eller så är man som man är känner jag.

Ska jag säga hej då till tourett när jag går till jobbet varje morgon, och stoppa in tråk Berit?Man kan väll inte lämna delar av sig själv hemma, då skulle jag ju inte vara Linda. Eller hur?

En av mina klasskamrater sa att det tog henne 1.5 månad av umgänge med mig i skolan mån-fre för att verkligen förstå att jag inte fejkar mitt beteende. 

Det hela är verkligen intressant tycker jag.

Såklart att jag kan dämpa mig lite om det behövs, fast helst är jag bara som jag är hela tiden, varje dag och sekund året om.

Här ser jag lite klubbsugen ut men det är bara en ickeskitzad Linda och en terrorist, inget annat⬇️









Kommentarer
Postat av: Annika

Klubbsugen? Är det munnen eller patten du syftar på 😂😂 eller är de kanske mina fördomar om hur man ser ut när man är clubsugen 😂😂😂😂😂😂

Svar: Hahaha tänkte mest på munnen, tuttarna fladdrar alltid runt. Ser knappt dom nu för tiden😉😂😆
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-09 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0