Pedagogiska mamman

Gooood morgon ❤️

Här sover vi knappt. 

Dagens fundering; hur trevliga är ni när era barn vaknar på nätterna?
Jag är så jävla sur! Åkej att man får gå upp vid 04.00. MEN, när ungen vaknar och gnäller och gapar som en stucken gris flera gånger på natten, då är jag inte att leka med.
Jag gormar högt, säger åt honom och pratar med mig själv. Inte för att han förstår att jag säger åt honom att nu är det fan bra. Och när jag säger högt, det är inte normalt, det måste ju fan vara något fel, så vet jag att saker och ting inte blir bättre. Men jag kan inte låta bli.. Det är min misstänkta tourettes igen som härjar tror jag. Vad vill ungen? Vill han ha en ny mamma? Det kan han ju glömma, så lätt ger jag inte upp. Det är bara för honom att gilla läget och anpassa sig. Precis som dom andra barnen gjort. Punkt på den!

Gör ni också så här eller håller ni bara käften och är pedagogiska?

Nu är vi iaf uppe, som vanligt innan tuppen ens tänkt tanken att börja gala. 

Jag dricker kaffe och kollar när terroristen leker. Tänker sätta fart att måla bordet och stolarna, det var visst en torktid på 16 h.. Annars hade jag nog varit klar. Nog..

Nästa gång ska jag visa mina tänder för honom som hundarna gör till varandra. Då kanske han somnar om och slutar att tjafsa⬇️

 

Köket ser ut som en prutt just nu⬇️




Kommentarer
Postat av: Therese Eklund

Moahahahaha 😂 Moahahahaha

Svar: Det där va ju inte så trevligt😉😆😂
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-09 @ 15:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0