Hål hit och dit

När man försöker hänga upp saker och man helt enkelt inte blir nöjd. Hur många hål i väggen ska det bli innan man blir nöjd undrar jag.

Som ni förstår har jag haft fullt upp med att sätta upp saker och ting här hemma, donator 2 har hjälpt mig och han tycker inte jag behöver stå och snurra håret och vara så petig. Det är väll bara att hänga upp tycker han. Jag håller inte med. Det måste kännas rätt, minsta millimeter räknas. Sen att man tar ner det efter 10 minuter och byter plats på den är en helt annan historia. Hundra hål i väggen och jag är inte klar än..

Och det här med pompoms. Ska det inte vara lätt att få dom som dom ska vara? Första är gjord och jag avvaktar med dom andra två tills dagen jag vaknar upp och känner att det är en sån dag är kommen. Kommer den inte så slänger jag väll ut skiten genom fönstret. 

Den ska ju för fan vara rund!⬇️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0