När man far runt som ett torrt skinn

Känslan som uppstår när man kommer i rallyffart och måste bromsa och märker att det är så halt att man far runt som ett torrt skinn.. 

Vet ni vad jag gör då? Jag börjar att gapskratta för mig själv, helt hysteriskt skrattar jag.

Vaknade till ordentligt och det får man ju vara glad över. Var så himlans trött innan sladden alltså.

Har precis varit och tittat på när Zebban agerade tomtenisse i årets luciashow. Ungar är ju bara för roliga.
Någon gråter för att den fått rampfeber och någon sjunger högt och fel.

Jag blir så full i skratt av att se dom.


Dagens fundering; jag kan ju inte låta bli att skratta när jag ser roliga saker eller när jag blir rädd. När barnen sjunger för mig eller när dom ramlar då asgarvar jag. Jag vet att det är hemskt men jag kan ju inte låta bli. Det är ju inte så att jag dör av skratt för att dom slår ihjäl sig, utan det är mer för att det ser så jävla kul ut och för att jag blir rädd.

Char-lee berättar för alla att hennes mamma bara skrattar när hon gör sig illa, det låter ju hur hemskt som helst när jag hör henne säga det, men är det så hemskt egentligen?

Är jag ensam om att inte kunna hantera mina hysteriska känslor eller är det normalt?

Sötaste och bästa tomtenissen på jorden⬇️





Kommentarer
Postat av: Therese Eklund

Känner igen mig!! 🙈

Svar: 😂😂😂
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-13 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0