Märkvärdig, jag?

Nyss när jag var på väg till bilen, hade fyllt på mitt busskort så kom det fram en dam. Eller hon gormade på avstånd först.

Hon sa - hej, får jag ställa en fråga. Se inte så märkvärdig ut. Har du en tia på dig?

Jag som inte har några kontanter svarade att jag inte hade det. Och gick vidare. För det första, säger man så till någon om man vill ha något från denne? Hahaha!

Dagens fundering; Är det så att jag ser märkvärdig ut? Den egenskapen har jag verkligen inte trott att jag besitter faktiskt. Trodde alla såg mig som en glad kvinna och inte som snorkfröken.

Hur fan får man bort märkvärdigheten undrar jag nu? Vill ju inte gå runt och se ut som en sån.

Ge mig feedback tack.

Puss

Kommentarer
Postat av: Annika

Nää absolut inte märkvärdig däremot jäkligt självsäker och det kan nog folk tolka som märkvärdig för dem blir osäkra på sig själva 😘 Hoppas du förstår min feedback 😘😘😘

Svar: Självsäker är bra❤️👏😘 tack Anki!
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-28 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0