MFBBW = mamma fri från barn bah whoooo

Juldagen är här. Jag är barnfri och väntar besök.

Nu ska jag bara städa upp kaoset ifrån gårdagen, för det hade inte tomten givit mig i julklapp tydligen..

En stor kopp kaffe och sen kör vi!

Svintråkig jävla blogg har jag också. Men kvällen kan bli vild och roliga inlägg kan ploppa upp. Gör dom det inte så är det helt ok att somna medan ni läser. Förresten är det inte många av er som kommenterar, jag tänker syns man inte finns man inte. Så är det med den saken.

På återseende kära kamrater.

Fått en ny munktröja av mammas Mats, storlek 164 om ni undrar. Som ni ser passar den. Jora, man kan ju snart dela kläder med Char.⬇️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0