Invaderat min sons röv!

Efter att vi lekt, ätit, badat och satt oss i soffan säger plötsligt Zeb - mamma, du har inte fjågat Vad jag ätit idag på dagis!

Tänk vilken rutinmänniska jag måste vara som frågar det varje dag och nu när jag för en gångs skull glömde det, då tyckte Zeb att det hela blev lite för konstigt att han sa till mig. Bra där Zebban.


Apropå Zeb, nu vid läggdags kommer han upp och säger att det kliar i röven. Eller han sa ju inte det så utan mer - mamma det kliar i jumpan.

När det kliar i röven är det ju inte så roligt precis, han är ju nybadad så det är ju inga kånkelbär som spökar, så mycket vet jag.

Kollar efter och då är dom äckligaste sakerna där. Springmasken har invaderat min sons röv!

Jag orkar inte med såna här svinvidriga saker, på riktigt kan det vara snäppet värre än löss alltså! Tur man är en ordentlig mamma som har mediciner hemma, bara att pilla i hela familjen tabletter. Jag gav dom en extra för säkerhets skull, det dör dom väll inte av?

Nu hoppas jag att varenda hörn och unge blir städade på dagis, för det är precis det som händer här nu!

Måste lägga på ett kål med saneringen nu, hoppas ni får en kväll fri från polare i röven. För dom här polarna är fan inga trevliga!




Kommentarer
Postat av: Emma

🙈 ooo no!!

Svar: Exakt🙊😝
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-14 @ 22:20:49
Postat av: Patricia

Nä fy fan! 😱

Svar: Jopp😱😝
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-15 @ 10:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0