Happy birthday Mats

Idag har vi varit på äventyr, mammas Mats fyller 50 år idag så jag, barnen och min bror stack dit och överraskade honom, jag tog ledigt för barnen i sista sekund för att char-lee blev förkrossad över att inte få åka med. Mamma hade bakat en massa godsaker och vi åt som aldrig förr.

Mats är en sån fantastisk person som gör allt för oss hela tiden utan att klaga det minsta. Han är en underbar person som vi alla älskar ihjäl oss på.

För att komma till mamma och Mats måste man åka över stock och sten och gå en bit. Dom bor nämligen på en liten ö i Mälaren.

Nu sitter vi i soffan och jag undrar om jag kommer att orka ha ögonlocken öppna till klockan 20. Måste hinna lägga dom stora barnen och diska, sen tar jag kväll.

Presenten från kyrkan bestod av fina gubbar. Dom får nu bo på byrån tills julen är över. Hoppas dom inte smiter bara...

Gubbarna⬇️ 

På väg till ön⬇️

Mats och Zeb⬇️




Kommentarer
Postat av: Therese Eklund

Jamenjaha! Är det där din kära mor håller hus! Va roligt att hon hittat en kärlek ❤ Kanske var länge sen men jag blev ju rimbobo för 5mån sen 😉

Svar: Haha ja det va fyra år sen😂😜
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-04 @ 13:48:23
Postat av: Sandra

BÄSTA FINASTE Mats, finns ingen bättre ❤ synd att jag inte kunde vara med och fira tillsammans med er, men snart är jag där!

2015-12-04 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0