Med Gunde Svan i huvudet

Idag vaknade jag och kände mig på gång!

Jag håller på att måla om bord och stolar. 

Varje gång jag ska börja med något så är jag så taggad och känner att det kan ju inte vara så svårt och ta lång tid..

Under tiden jag håller på går det bra en stund, jag målar noga. Sen händer det något.

Jag märker att det tar förbannat lång tid och jag börjar att tänka" åhfy! Nääää, usch vad tråkigt det här är.. Guuuud, jag kommer att få måla skiten minst två gånger.. Bläää skit piss" 

Jag har nu hunnit med två stolar och en vända på bordet, två stolar kvar och sen  är det bara att börja om. Jag har färg överallt, och både golvet och jag ser ut som om vi vore dalmatiner..

Nu ska jag hålla fokus på vad Gunde Svan brukar säga - kämpa kämpa, inget är omöööjligt! 







Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet hur man påbörjar och jag hur man avslutar, minns du? 😘

Svar: Haha och nu måste jag avsluta själv😆😂😘
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-08 @ 10:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0