Gratis diet!

Det här är ingen rolig magsjuka alls.

Char-lee har spytt som en galning sen igår. Min stackars lilla flicka är så sjuk och det enda jag kan göra är att titta på och klappa på henne.

Dagens fundering; Alltid när någon annan spyr känner jag mig illamående. Har precis bajsat och känner nog att det kanske är min tur snart. Det är ju väldigt bra för figuren om jag blir magsjuk, men vem ska ta hand om mina barn?

Julfesten jag skulle ha gått på imorgon på Operakällan är ju bara att glömma. Men hörrni, vem vill göra sig snygg, äta Stefan Catenaccis julbord, och supa sig full helt gratis? 

W O R D

God morgon på er förresten, hoppas ni har det lite roligare än vi.

Sjukstuga ⬇️❤️





Kommentarer
Postat av: Therese Eklund

Men fy 😩 Krya!

Svar: Tack😘
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-16 @ 08:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0