Favoriter?

Jag och mina två systrar pratade idag om såklallade favoritbarn. 

Jag hävdar att pappa älskar mig mest för att jag är äldst, Fanny därför att hon är yngst och Sandra för att hon är smartast (?)

Självklart skojar vi, jag som själv har tre barn vet ju att alla är lika jävla jobbiga. Man kan ju inte välja ut en enda favorit faktiskt.

Under tiden jag skriver på detta inlägg lägger jag pion samtidigt. Jag lägger honom i vaggan, han käkar och somnar.. Inte idag, då får ungen på något sätt upp flaskan så det rinner välling över heeela honom. Eftersom att jag inte fokuserade på honom under tiden den rann så får jag helt enkelt skylla mig själv.

Nu ska jag ta fram gummiklubban så jag får baka kissar någon gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0