Dolmar undanbedes atm!

Eftersom att jag har flyttat ifrån donator 2 så verkar jag vara tillgänglig på marknaden igen. 

Igår var det en som skickade sitt kön till mig och råkade skicka fel. Idag ville en komma på kaffe.

Såhär är det, jag har just separerat och är inte ute efter någon dolme just nu.

Jag har skrivit hur den jag såsmåningom letar efter ska vara. Matchar du inte i allt så gör dig inte besväret helt enkelt. Men som sagt, jag vill inte öppna musslan just för tillfället.

Mina krav är;

Jag vill ha någon som älskar att prata med mig, om allt och närsomhelst. Det kan ju komma ett och annat ifrån min mun i tid och otid.

Jag vill att han ska lyssna på mig och inte bli arg när jag säger något som han inte tycker är så kul. Jag vill att han älskar mig så mycket att han bara låter mig hållas. Jag vill självklart lyssna på vad han har att säga och föra mängder av härliga diskussioner varje dag.

Jag vill att han bara ska älska mig, och jag honom, hela tiden varje dag.

Jag vill att han ska vara min bästa vän och jag ska vara hans.

Jag vill skratta med honom varje dag, helst flera hundra gånger. Ibland även åt honom, som han kommer att skratta åt mig när vi säger eller gör knäppa saker.

Jag vill att han ska vara den trygga och lugna i förhållandet då jag är en ganska explosiv person. Oavsett om jag är glad eller arg så hörs det kan man säga.

Jag vill bråka på ett bra sätt, där man inte är långsinta utan att man blir arg och sen är det över.

Jag vill även ha ett passionerat sexliv och våta sms, helst väldigt ofta..


Och han får gärna se bra ut och lukta gott.

Känner du att du har allt detta och kan vänta något år så är ju det toppen, annars får det vara.

Punkt på den.








Kommentarer
Postat av: Annika

Tydliga raka krav! I like. (Fortfarande en av få som kommentarer )

Svar: Ja det måste bli raka puckar. Orkar inte slösa bort livet på nån som ändå inte fungerar 😏😂😘
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-14 @ 13:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0