Ernsts kulor

Ernst är ju bara för rolig tycker jag.

Han lever sig in i allt han gör och jag undrar verkligen om han är så på riktigt också. Han ser ju väldigt lång, undrar om han kan bära mig? 

Jag blir så glad av honom på något sätt.Det mesta han gör blir så flummigt och det han lagar ser så gott ut jämt.

 Hans kirscsteiger kulor verkar ju goda också. Dom han gjorde i programmet alltså, dom riktiga skulle jag inte vilja ha i min mun..

Nu ska jag lägga mig ner i min säng, dra täcket över huvudet och hoppas att natten blir lugn. 

God natt❤️

Lånade en bild från TV4:as sida på kulorna jag skulle vilja ha i munnen, konstigt nog hittade jag inte dom andra när jag googlade..⬇️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0