En döing för fan!

När man först ser att ambulansen kommit och jag skojar om att det kanske är någon som dött..

En timme efter tittar jag ut och ser något jag tror kan vara en likbil. Den är öppen ser jag och jag som aldrig sett en öppnad sån innan vet ju inte hur den ser ut inuti. 

Jag som förövrigt spejar på grannarna tydligen, ser att man kommer ut med en bår som är övertäckt!!

Det va ju för fan ett lik på båren, jag smäller av!

Jag ska sluta att titta efter vad grannarna gör från och med nu. Jag kommer att råka ut för mardrömmar efter det här och jag vågar absolut inte gå ner i tvättstugan och hämta min tvätt ikväll, den får hänga kvar tills det ljusnar.

Såg att det satt en kille utanför porten som likfirman pratade med. Hoppas han inte är för ledsen och att han inte såg att jag spejade.

Det är ju alltid så ledsamt när någon dör, fast man inte känner personen så blir iaf  jag berörd. ❤️


Nu är iaf min minsta prins hemma och jag får slänga in en glad bild så vi får annat att tänka på ❤️⬇️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0