Dirty Harry & kroppkakor

Idag messade jag min ena bror och frågade om han ville laga mat till mig. Han svarade för en gångs skull och vi kom överens om kroppkakor.

När ungen kommer in genom dörren fortsätter han med smutsiga skor rakt In på min vita matta! Just då har jag lust att strypa fanskapet, men han kompenserar det hela med att laga god mat till mig. 

Allt är frid och fröjd tills han ska gå..

Vad tror ni händer då? Jo han ställer sig på mattan igen och när jag gormar - oooooooo !  Frågar han varför jag skriker! Du står ju för fan på mattan igen svarar jag. Då frågar  ungen, vad spelar det för roll?!?!? (Glöm inte bort att han använder en halvarrogant röst till kommentaren också..)

Tur man kan kontrollera  sin ilska när det gäller mindre förstående personer säger jag bara. Han hade kunna haft oturen att jag dragit i klockspelet så kulorna kom ut igenom näsan.. Men sån är man ju inte!

Alla verkar inte förstå hur det är att vilja ha rena saker i sitt bo. Själv hade han inte diskat på en månad sa han... 

Nästa gång ska jag fråga hur han äter. Kanske använder han förhårdnade ostkanter istället för kinapinnar, kanske inte.

W O R D

Dirty Harry får bli mattans nya namn tills imorn, då jag ska bada honom⬇️

Dubbla portioner slank ner⬇️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0