D R A K E

Jag har bantat halva dagen, halva dagen  har jag ätit. Just nu tuggar jag på en hårding med julskinka och väldigt stark senap. Den värker nästan i näsan, så stark är den. Hade jag kunnat spruta eld som en drake hade jag gjort det nu. 
Ganska kul är det att käka starka grejer, men just nu hade jag velat ha en senap utan svid nästan vid hjärnan.

Jag är så trött just nu, sitter och funderar på att gå och sova. Jag brukar börja fundera på det och sen bestämmer jag mig när det är alldeles för sent..

Skulle behöva lite "jävlaranamma" så jag får saker gjorda. Det ska jag önska mig av tomten!

Den här tavlan har jag köpt till Zeb. Budskapet är så bra tycker jag!
Om jag hittar en där det står " always be  yourself unless you can be Linda, then always be L I N D A"så säger jag till er så ni kan önska er den! ❤️⬇️



Kommentarer
Postat av: Mamma

Yummie😝

2015-12-08 @ 08:00:56
Postat av: Anonym

Så himla bra!

2015-12-08 @ 10:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0