Julklappar

Char-lee var lite bekymrad en dag när jag hämtade henne på fritids innan jul.  Någon hade sagt att tomten inte finns, vilket hon innerst inne inte tror längre heller men hon var ändå bekymrad. 

Hon var bekymrad för att jag alltid  hävdar att det är tomten som lämnar julklapparna här.

Hon funderade också över om hon verkligen varit snäll. Jag är en sån mamma som hotar så fort det blir höst med att tomtennser vad ni gör så sköt er så ni inte blir utan klappar. Det är väldigt bra att använda sig av Mr tomte tycker jag.

Iaf, hon har önskat sig en symaskin i två års tid. Jag frågade tomten och vips hade hon ett paket innehållande en symaskin under granen. Hon blir ju 8 år och det är ju bra att uppmuntra kreativitet tänker jag. Plus att jag själv behöver en symaskin faktiskt. Kommer hon nu använda den här apparaten undrar jag..

Frågan är om jag kommer ihåg hur man gör så jag kan lära henne. Jag får nog läsa instruktionerna ett par hundra gånger så går det nog.

Kul med en symaskin och kanske beställer jag en massa roliga tyger så får hon sy egna kläder. För det är nog inte så svårt..

Vad tycker ni om tomtens julklapp?

God morgon❤️




Kommentarer
Postat av: Therese Eklund

Kanon klapp! Alla borde äga en symaskin! 👍

2015-12-30 @ 13:36:08
Postat av: Patricia

Bästa julklappen en åttaåring kan få. ;) Klart hon ska sy egna kläder, det går i ett nafs att lära sig!

2015-12-30 @ 21:50:20
URL: http://systersyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0