Är döden nära nu?

Vill era barn ärva era kläder?

Min dotter vill gärna ärva alla mina finklänningar och ett håligt linne jag brukar ha på mig när jag är hemma.

Dagens fundering; Tror min unge att jag ska dö, eller vill hon att jag ska det så hon får ärva mina kläder?

Brukar era barn också säga till er vad ni ska ha på er?

I somras så skulle vi på "Rimbo dagen" jag och barnen. Eftersom att jag inte hunnit gå ner i vikt så fanns det ju inte så många alternativ i klädväg för mig. Jag tog därför på mig  en marinblå maxiklänning, varpå Char-lee utbrister. - mamma ska du verkligen ha den där? Tycker du att den är lämplig på en marknad?

Jag, som inte funderar så mycket på lämplighet hade ju inte en tanke på det. Tog helt enkelt bara något fint, slappt och som man inte skrämmer folk i. Ville ju inte visa mina 700 valkar kände jag..

Eftersom att det är jag som bestämmer, fick det bli den klänningen iaf.

Lämplig? Pyttsan känner jag...

Hade den även på tivolit när vi var i Spanien i somras i ren protest..

Don't mess with me bah, då gör jag precis tvärtemot⬇️






Kommentarer
Postat av: Therese Eklund

Moahaha 😂✌ Min L vill ha samma lika stora tuttar som jag har.. hon menar nog långa 😅

Svar: Hahaha!😂🙈👏
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-10 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0