2:an

Efter en kebabtallrik och några pussar är jag hemma igen, jag har varit i Gränby en sväng.

Känner att jag har ont i min ena skinka, måste ha gjort något rätt igår på träningen. Men frågan är varför jag bara ont i ena skinkan? Detta för mig vidare till mitt andra problem, som just handlar om 2:an..

Har ont i min svanskota, inte från träningen utan det har jag haft ett tag.

Vågar inte gå till doktorn, med risk för att snygg Gustav stoppar in ett finger i mitt anus.. Skulle kännas lite skumt att ligga där med röven i vädret utan att ha haft förspel innan!

Kanske håller jag på att förvandlas till något med svans?
Jag får helt enkelt vänta och se vad det blir av detta.

Eftersom att jag har varit vaken till och från hela natten, ska jag nu gå och sova.

Skiter i bilder just nu, godnatt😴

Kommentarer
Postat av: Therese Eklund

Gustav Soler i röven? 😁😂

Svar: Exakt 😂😆
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-10 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0