Busy!

Char- lee och Jocke såg "Alvin och gänget " igår, C tyckte den va helt ok men när jag stolt visade upp 2 tajts och 1 par strumpbyxor jag fyndat på POP så utbrast hon - Nej tack mamma jag har redan så mycket kläder.... :-D idag har jag skaffat nytt preventiv medel, p-pillret Yasmin som man ska bli smal av och få stora bomber av fick det bli ;-) vi tog en promis ner på centrum och gick sen till parken en snabbis och drack varm choklad som vi tagit med ! Nu ligger vi helt utslagna på soffan och myser, snart Dax för middag.. Kotlett med gräddsås och ris får det bli.. Själv skippar jag riset .


Kommentarer
Postat av: Patricia

Whaaaat, några såna piller kan jag också ta, tack! Dubbel dos bah!

2012-01-03 @ 20:59:52
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0