Ooops i did it again...

Har ju totalt glömt bort er idag!! Uffäkta moi ;-) babysim för Zeb *återsim* och bad för Char-lee har vi sysslat med idag.. Åkte även och skulle köpa en begagnad bilstol till Char -lee men Guuud va snuskig den var!! Vad i helvete säljer folk sakerna i för skick? Jag sa åt henne att den va alldeles för sliten .. När vi pratades vid sa hon att den va super fräsch, tror hon inte att jag har ögon att se med puckot? Blir riktigt jävla förbannad. Och 2 år gammal!!?? Kom igen! Vi köper en ny istället ... Nu skiter vi i ruttna saker ... Kom just hem ifrån ett cirkelfys pass, underbart skönt och nu är jag slut... * Zeb och jag stod och tittade på när Jocke skottade verandan idag och när vi gick ifrån fönstret blev han ARG, vi gick tillbaka och han blev nöjd igen.. Då klädde jag på honom och satte i honom i matstolen där han satt nöjd i nästan 1 timme :-D *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0