3 år och körledare!!

Elin är en bra, för att inte säga toppen tjej ;) hon bjöd mig på tonfisksallad som va MUMSIG må ni tro!!!
Sen kikade vi på hennes nya hus o jag glömde såklart att fota.....FINT kan jag berätta o vitt förstås :)


Igår på kalaset så skulle vi sjunga för Conny och när ingen tog ton så startade min 3 åriga dotter upp och även avslutade med ett fyrfaldigt hurra!!! Jag stod med hakan hängande o va sååååå stolt, min älskade Char-lee <3
O hon gjorde det så otroligt proffsigt oxå.... svårt att släppa, önskar ni hade sett!!!!

Tackar för en trevlig torsdag, godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Närmare 30.. :)

2011-09-08 @ 22:23:33
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Saluki*

Älskade Char-lee, Sjukt Stolt Moster!!

2011-09-09 @ 13:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0