No more breast, fram med flarran...

Då va det Måndag igen och det är 5 dagar till nästa helg :D Veckan är fullproppad med saker att göra, som vanligt!! Men vi har dagen ledig och det är skönt! Ska nog ta en liten promis och sen bara vara... mamma är på kurs så vi ska dit och mumsa mat ikväll!! Jag, Sandra och barnen!!

Nu har jag slutat att amma! STOLT över mig själv att jag klarade 1 månad, hade ju såklart velat helamma i 6 månader men eftersom att det inte verkade räcka, Zeb konstant hungrig! Så ratade han tuttarna för några dagar sen...*lättare att bara ta flaska antar jag..har ju gått bra att ge tutte först o sen flarra*
*Hade varit såå skönt att va en kossa... men man kan ju inte vara bra på allt!! Eller hur?? Har ju givit tillägg sen BB med undantag för 3 *eller va det 2 dagar?* då bebis va vrååålhungrig!
Men så är han en JÄTTEBEBIS oxå och kräver en hel del mat! Äter 2 dl var 2:e timme det ni ;)

Nu ska jag och Char-lee träna på att räkna, hon har en bok som hon vill läsa i!

Hejsvejs kära ni!

Lånad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0