Jag har en plan!!!

Jag lagt upp en plan!
Den här terminen sviker jag Friskis och Svettis och tränar ist på Norrtäljeträningscenter, dom har mamma barn jympa 2 dagar i v och familjesprattel...dagtid! Sen har dom en massa andra pass dagtid, tänkte nog prata med min svärmor om barnpassning *Zeb* 1.5 timme i veckan så jag kan gå på bodypump... och vill jag dessutom träna kvällstid så har dom barnpassning...så då kan Char-lee följa med mig :D Zebban lägger vi i bakluckan!!!
Hahahahhahahahahahaha neeeej för fan , men honom kan man lätt fixa barnvakt till!! Enklare barn än honom är svårt att hitta!!
Så jag beställde nya träningskläder för att fira detta!! Börjar om 2 veckor!!!

Allt från Nelly.com
CF Dance Tank SEK 349, Reebok - NELLY.COM

Legend Tight Pant SEK 549, Nike - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0