Fått svamp...!

C fyndade clipsörhängen , brosch, liten handväska, ring, diadem och en liten rosa spar gris!! Hon fick 100:- som hon fick handla för och hushålla med! Tränade sig att räkna, såå bra!! Den skyndade vi oss att handla för vid12 skulle Astrid and kids komma , vi skulle grilla korv!! Vid 11.55 var jag fortfarande på affären.., vääldigt bra planerat måste jag säga!!! :-) vet ni vad Astrid hade med till mig?? Råkade nämna att jag inte hade någon svamp kvar häromdagen ... Då hade min fiina vän plockat det till mig <3 så nu kan jag mumsa svarre igen!!! Sen har vi hämtat byrån * ja det tog lite tid* och myst!!! Just det , barnens farmor och farfar va här o hälsade på oxå!! Nu är det bara soffan som gäller!! Kanske tar mig till tvättmaskinen oxå, behöver dregglisar !!! Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack ♥ Känns väldigt skönt och fräscht nu. Det ljusa jag hade i innan var ju som gummi, blev jätte tovigt.. Jag ska nog alltid vara mörk!



Nice med svamp!

2011-10-30 @ 21:57:24
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0