Summer heat! <3

Va tvungen att ta en kisspaus på jobbet...det känns som att min bebis gräver på kissblåsan!! Inte så skönt, känns som att jag är pinknödig hela tiden! *när bebis håller på alltså:D*

Efter ICA, gick vi och åt lunch jag och Char-lee, sen hem till Luzia för lite fika! *Där kastade jag in handuken och ringde Jocke som fick hämta oss där :)

Mina fiiina nya stolöverdrag är fööör små!! VARFÖR kan jag inte mäta grejerna innan? Funderar på att blöta en och försöka tränga på den!! Vad tror ni om det? Är bomull, eller linne tror jag så det borde funka... Något proffs??

Char-lees klänning och mössa va superfina, det är ju skönt :D Blir lite trött på mig själv ibland...MEN vad vore livet u
UTAN fel och katastrofer?? SKIT TRISST!! Eller hur? Och då skulle jag ju inte vara Linda heller ;)

Vi har ätit potatissallad och grillad kyckling + rostbiff ute på verandan, HÄRLIGT!!
Nu är det soffhäng med min älskade *Char-lee*

Vad gör ni? Dricker öl i solen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0