Smutsigt, äckligt!!

Kan man hjälpa att man skriker rakt ut? Att man lixom inte kan kontrollera sig själv när man ser vidriga saker? Idag tex hade någon lagt ner en vidrigt smutsig skärbräda i en låda på jobbet, HALLÅ!! HUR kan man missa att den såg ut så? Helt ärligt, blundar man och lägger ner saker eller??
Jag blev tokig och skrek rakt ut! Ja, blir faktiskt riktigt äcklad!

Hur tänker ni om mitt beteende, är det ok att få krupp? och framför allt den vidriga skärbrädan, Gör man så ??

Berätta!! ;)

*snart kommer bilderna från igår*

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Therese

En irriterad Linda ser jag. Bara och knipa och händer det igen, ta upp det med personen! ;)

2011-05-04 @ 17:42:12
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Saluki*

Jag hade direkt tagit upp det med närmast personal, med tanke på att det är fruktansvärt ohygeniskt - med tanke på att den tydligen var as skitig... Usch!!

2011-05-04 @ 19:16:30
Postat av: Enda

Ja inte fräscht! Varför knipa? Ohyggo!! Var har du varit på för event? Tror du att din mr Niceguy har 'fullt' veckan efter du har slutat? El hur lång är väntetiden? Kram

2011-05-04 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0