RAIN and ko shit!

Det började med att vi körde helt fel, men som tur va ringde jag min far och vi kom rätt igen :D
Sen började det REGNA och jag hade som vanligt INTE med mig regnkläder till mig *C va ju såklart regnklädd*
Astrid hade som tur va paraply med sig som jag fick låna, hon hade ju gortex skor och regntålig jacka * borde jag lära mig snart eller??*
Barnen lekte runt och vi fick bullar och  mjölk att snaska på... sen blev barnen grisar och rullade runt i leran(?) som tur va i regnkläder!!!
Det va kallt !!
Tillslut släppte dom ut korna så vi fick åka  :D
Vi hade ju med oss korv i termos och annat smask som vi ju inte kunde äta ute, så vi åkte till Astrids bror som bor i närheten och åt vår picknick..

INGA fler regnutflykter för mig!! Punkt slut, jag är INTE gjord för det!

Mjölk o bullar, dagens YES!!





Redo att rulla!!


Efter rullningen, snygg va??


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hoppas verkligen de! Fettet ska jag inte glömma!



Tråkigt väder idag:(

2011-05-15 @ 16:09:38
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0