A beautiful morning!!

Då var det söndag igen, söndagar är lediga dagar *iaf för dom flesta* och därför bra dagar!! Skitsamma att det är måndag imorgon, ledig då me ;)

Tippen va ju stängd när Jocke kom hem igår, så idag ska köra ris! Helst vill jag åka till Mio och kolla efter stolsöverdrag...men vissa saker måste göras innan...och Mio hinner jag med imorgon :D
*hoppar glädjehopp*Jocke måste vara hemma när jag kör släpkärran, för jag kan INTE backa! Annars får jag koppla på o av och dra runt den...Neeee det orkar jag inte!

Nu tar jag mig en kopp te till och kramas en stund med min lille loppa!
Sen i em kanske vi åker till Marholmen, båtarna ska sjösättas idag! O jag hörde något om tårta....


Kommentarer
Postat av: Therese

Hörrö. Vad hette stället ni bodde på när ni var på ullared? Låg de nära?

2011-05-08 @ 18:01:10
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0