Zumba?

Nu verkar alla tangenter vara på sin plats... fattar inget som vanligt!! För några år sen va det någon som jäklades med oss och då ploppade en kärring i bikini upp på hela skärmen... ehhh!? Vad va det för roligt med det? OkEJ det är klart att det va kul men ändå.. vad får folk ut av sånt här? Pirrar det till i paketet då eller?? Skaffa riktiga intressen tack..PERVO!

Jobbehelg AVKLARAD wwwihoooo *dansar med min stela rygg och gungar med tjockmagen*
Nu mina vänner ska jag pilla mig i min utploppade navel och njuta av min man, hehhehehe!! Det får räcka så era snuskpellor..:D Nej nu är jag för trött så jag avslutar nu innan det här går för lååångt!

Sov gott
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0